niedziela, 18 grudnia 2011

Smothies w paski (pomarańczowy bez pomarańczy :)


NIEZDECYDOWANIE W JEDZENIU I PICIU


wstałam dziś rano z nieodpartym uczuciem pragnienia dalszego spania.
Marcelowi idzie czwarty ząbek, czyli górna jedynka.
noc przebiegła na częstych obudzankach, przytulankach,
mój kręgosłup domagał się więęęęcej odpoczynku
więc
smothies wyszedł dwukolorowy
bo nie wiedziałam który kolor bardziej mnie satysfakcjonuje

pomarańczowy:

dwa jabłka
woda
garść jagód goji
pół mango

zielony:

najpierw podzieliłam smothies na połowę
i do jednej dodałam garść koperku
i wziommmm.


no i nadal nie wiedziałam czy bardziej chcę ten zielony
czy ten pomarańczowy
więc zrobiłam smothies w paski
pomarańczowo
zielone
 i tak to wyglądało:


i nie mogłam się oprzeć temu pomarańczowemu kolorkowi
smak też był przecudny 
polecam
smacznego


Mama


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz