sobota, 25 maja 2013

herbata z jagodami goji :)

pewnie nie jeden wytrawny piwosz rozpozna markę piwa na szklance?
ale to nie jest piwo, choć właśnie w takiej szklance popijam sobie ulubioną herbatkę.
obecnie moją ulubioną herbatą jest herbata biała z dodatkami pomarańczy, maliny czy wanilii.
odkryłam fajny sposób picia tej i tak cudnej herbaty z jagodami goji.
dodaję do mojej herbaty trochę soku jabłkowego lub pomarańczowego ma wtedy niższą temperaturę
i wsypuję małą garść jagód goji.
jagody powoli nasiąkają wodą.
dodają troszkę więcej goryczki, a ja lubię takową.
no i mnóstwo składników odżywczych od powszechnych witamin zaczynając
a kończąc na pierwiastkach śladowych.
podobno nie można jeść więcej  niż 70 jagód goji dziennie.
ale ja się słucham swojego organizmu.
czasem wypiję trzy takie herbaty na dzień, a czasem miesiąc nie piję.
miłego eksperymentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz